Tips, klachten en complimenten

Met ingang van 9 december 2018 kunnen reizigers in Woerden en Linschoten ’s avonds en in het weekend gebruik maken van SyntusFlex, een nieuwe flexibele vervoersservice. Vanaf het station wordt ieder half uur aangesloten op de trein. Hiervoor hoeven reizigers niet te reserveren. Vanuit de wijken kunnen reizigers tot een half uur van te voren een rit boeken tussen verschillende flex haltes in Woerden en Linschoten. Meer informatie volgt binnenkort!

Ik heb een vraag of klacht. Waar kan ik die kwijt?

Dit gaat via de Klantenservice van Keolis Nederland, waaronder SyntusFlex valt. De Klantenservice is 7 dagen per week, 24 uur per dag beschikbaar.
                       
            Er zijn meerdere mogelijkheden om een vraag, klacht, opmerking of suggestie in te dienen:
  • Via ons webformulier: www.syntusutrecht.nl/klantenservice.
  • Via facebook of Twitter.
  • Schriftelijk. Stuur je brief of het serviceformulier naar:
Antwoordnummer 429, 7400 VBDeventer.
  • Telefonisch. Via 088 – 033 1360 (lokaal tarief).

Er zit een fout in jullie boekingsmodule in de app of website!

We blijven onze boekingsmodule in de app en op onze website steeds verbeteren. Deze verbeteringen testen wij uitvoerig. Toch kan het voorkomen dat er een foutje in zit. Heb je een fout gevonden? Meld dit dan via het webformulier op www.syntusutrecht.nl/klantenservice. Dan lossen we het zo snel mogelijk op!