/getmedia/f7753d20-1880-46a1-96b8-00225efef0d6/Reisinformatie.jpg?width=880&height=220&ext=.jpg

Aansluitgarantie

Veel reizigers vinden een overstap spannend. Haal ik de aansluitende bus of trein wel? Zeker als jouw bus iets vertraging heeft, maak je je al snel zorgen dat je je geplande overstap niet gaat halen. Bij Syntus Utrecht garanderen wij op vele lijnen en knooppunten een aansluiting. Als dat een aansluiting tussen Syntus bussen is, dan garanderen wij sowieso dat de aansluitende bus tot 3 minuten wacht op jouw bus. Als je twijfelt of je je aansluiting haalt, leg dat dan voor aan de chauffeur. Hij neemt dan contact op met de chauffeur van de aansluitende bus. Ook als dat een chauffeur is van een andere busmaatschappij!

Klik hier voor een overzicht van al onze aansluitgaranties.

 

Thuisbreng garantie

Reis je laat op de avond en wil je de laatste bus nemen naar je bestemming? Dan is het prettig om te weten dat Syntus Utrecht een Thuisbreng garantie hanteert. Stel, je komt met de trein aan op het station en ondanks onze aansluitgarantie is de laatste bus toch al vertrokken. In dat geval regelen we alternatief vervoer, zodat je toch nog thuiskomt. Als je dit overkomt, bel dan met onze klantenservice. Meld wat er aan de hand is en onze medewerkers zorgen voor de thuisbrengservice. Het kan zijn dat je wordt opgehaald door een taxi of door één van onze medewerkers. Hoe dan ook: we brengen je graag naar je eindbestemming!

Klik hier voor een overzicht van al onze thuisbreng garanties.
Sluiten De website(s) van Keolis Nederland (voorheen Syntus) gebruiken bij bepaalde functionaliteiten cookies.