#Syntusnews

Openbaar vervoer moet vooral logisch zijn

Wij vinden dat openbaar vervoer vooral logisch moet zijn. Onze klanten zijn onze gasten, die op ontspannen en veilige wijze hun bestemming bereiken. Of ze nu gaan werken, een dagje eropuit gaan, op weg zijn naar school of hun vrienden en familie bezoeken. Onze ambitie is om (on)gewoon goed te zijn. In het bieden van een veilige reis, up-to-date informatie en een chauffeur die optreedt als perfecte gastheer of gastvrouw.

Syntus Utrecht is een service van Keolis Nederland.
 
Meer over Keolis Nederland
 

Servicewinkel

/nl-nl/hoofdbanners/icoon-winkel.png?width=583&height=839&ext=.png
Wist je dat we in Amerfoort op het busstation een servicewinkel hebben? Hier kan je onder andere terecht voor het kopen van een vervoerbewijs, abonnementen en het opladen van je OV-chipkaart. Meer informatie over onze servicewinkel vind je hier

Portemonnee, mobiel of sleutels verloren?

/nl-nl/hoofdbanners/icoon-verloren.png?width=1023&height=1067&ext=.png
Ben je wat verloren in de bus? Geen paniek! Vind jouw verloren voorwerpen terug op keolis.nl. Staat jouw item hier tussen? Geef het aan door en haal jouw item op of laat het bij jou thuis bezorgen.

Comfortabel reizen

/getmedia/cf8f630c-2cfb-4b64-824d-d1bb6cb11790/icoon-comfort.png?width=220&height=178&ext=.png
Jullie lieten ons de afgelopen maanden weten graag comfortabel te reizen. Onze 540 medewerkers in Utrecht werken daar hard voor.

 

Veilig

/getmedia/2ddb05b7-dedf-409a-9385-3876365ba309/icoon-veilig.png?width=182&height=214&ext=.png
Jullie zeggen een veilige reis belangrijk te vinden
Wij zetten ons daar 100% voor in.

 

Sluiten De website(s) van Keolis Nederland (voorheen Syntus) gebruiken bij bepaalde functionaliteiten cookies.